Útmutató parkolás indításához és leállításához

Parkolást ezután is az eddig megszokott felületeken lehet indítani:

  1. hangautomata hívásával: +36-1-9999-798-as telefonszámon, követve az automata utasításait,
  2. SMS-ben: +36-30-555-5580-as telefonszámra üzenet az alábbi formátumban: ’zónakód’ ’rendszám’,
  3. Android alkalmazással,

Parkolás hangautomatával

Parkolás indítása:

  1. Tárcsázza a +36-1-9999-798-as telefonszámot!
  2. Adja meg az automatákon található 4 jegyű zónakódot, majd nyomja meg az 1-es gombot!
  3. A zónakód megadása után, amennyiben az alapértelmezett rendszámra kíván parkolást indítani, úgy nyomja meg a „*” (csillag) gombot.
  4. Amennyiben több rendszáma van regisztrálva a rendszerben, készüléke billentyűzetével a rendszámnak megfelelő számjegyeket kell megadnia (Például: BFJ-620-as rendszámhoz Önnek a 2 5 3 6 2 0 számsort kell megnyomnia)
  5. Amennyiben több rendszámra illeszkedik a megadott számsorozat, a rendszer felolvassa a találatokat, majd a nyomógombok segítségével kiválaszthatja a megfelelőt.
  6. A hangautomata tájékoztatja a sikeres parkolás indításáról, valamint visszaolvassa a rendszámot, amelyre a parkolását elindította.

Felhívjuk a figyelmét, hogy az automatán keresztül csak regisztrált rendszámokra lehet parkolást indítani! Új, még nem regisztrált rendszám esetében nincs mód annak regisztrálására az automatán keresztül, ekkor kérjük, folytassa SMS-ben a parkolás indítást.

A 4-es gomb megnyomásával lehetősége van Megújuló parkolás szolgáltatásunk igénybevételére. Ebben az esetben a parkolása - még maximalizált zónában is - csak akkor áll le, amikor Ön kezdeményezi a leállítását! Amennyiben fix idejű zónában indította el a parkolását, úgy nincs szükség annak leállítására, a díjfizető időszak végén automatikusan leáll.

Parkolás leállítása:

  1. Tárcsázza a +36-1-9999-798-as telefonszámot!
  2. Nyomja meg az „*” (csillag) gombot!
  3. Amennyiben egy telefonszámról több rendszámra is indított parkolást, készüléke billentyűzetével adja meg a rendszámnak megfelelő számjegyeket. (Például: BFJ-620-as rendszámhoz Önnek a 2 5 3 6 2 0 számsort kell megnyomnia)
  4. Amennyiben több rendszámra illeszkedik a megadott számsorozat, a rendszer felolvassa a találatokat, majd a nyomógombok segítségével kiválaszthatja a megfelelőt.
  5. A hangautomata tájékoztatja a sikeres parkolás leállításról és az aktuális egyenlegéről

Amennyiben fix idejű zónában indította el a parkolását, úgy nincs szükség annak leállítására! A díjfizető időszak végén automatikusan leáll!

Parkolás SMS-sel

Parkolás indítása:

  1. SMS üzenet formátuma: ’zónakód’ ’rendszám’ (Példa: 1111 abc123).
  2. Az SMS üzenetet küldje a +36-30-555-5580-as telefonszámra.
  3. A parkolás csak akkor tekinthető érvényesnek, ha SMS-ben kapott értesítést a parkolás sikeres elindításáról

SMS üzenetben akár nem regisztrált rendszámra is tud parkolás indítást kezdeményezni!

Parkolás leállítása:

  1. SMS üzenet formátuma: ’rendszám’ (Példa: abc123).
  2. Az SMS üzenetet küldje a +36-30-555-5580-as telefonszámra.

Parkolás Androidos alkalmazás segítségével

Teendők az első használat előtt:

  • Nyissa meg a Google Play Áruházat és keressen rá az ’evopay’ szóra
  • Kattintson a Telepítés gombra!
  • Sikeres telepítést követően az alkalmazások között megjelenik az evopay logó, amelyre kattintva az alkalmazás elindítható.

Alkalmazás beállítása első használat előtt

Az alkalmazás első használatakor meg kell adnia három adatot:

  • Ügyfélszáma 8 számjegye (melyet a regisztrációs SMS üzenet tartalmaz)
  • Telefonszám (példa: 36701234567)
  • PIN kód (amelyet a regisztrációs SMS üzenetében megtalál)

Amennyiben nem tudja az ügyfélszámát vagy PIN kódját, kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

Akár több ügyfélszámot is tud kezelni egy alkalmazáson belül.

  • Ehhez be kell jelentkeznie az alkalmazásban egy ügyfélszámmal, majd mobiltelefonja menü gombjára nyomva a megjelenő négy lehetőségből a Beállítások opciót kell kiválasztania.
  • A megjelenő képernyőn válassza a Számla hozzáadása opciót, és adja meg az új ügyfélszámhoz tartozó telefonszámot és PIN kódot!

Parkolás indítása:

  1. Az alkalmazás menüjéből válassza ki a Parkolás indítás opciót!
  2. A listából koppintson arra a rendszámra, amelyre a parkolást kívánja indítani. Ha a listában nem találja a kívánt rendszámot, az Új rendszám gombra koppintva megadhat más rendszámot is.
  3. A következő oldalon írja be a zónakódot. A legutóbb használt zónakódok közül is választhat!
  4. A sikeres parkolás-indításról az alkalmazás felületén értesítjük Önt!

Lehetősége van Megújuló parkolás szolgáltatásunk igénybevételére. Ebben az esetben a parkolása - még maximalizált zónában is - csak akkor áll le, amikor Ön kezdeményezi a leállítását, csupán ki kell választania parkolás indítása előtt ezt az opciót!

Parkolás leállítása:

  1. Az alkalmazás menüjéből válassza ki a Futó parkolások opciót!
  2. A következő oldalon nyomja meg a Leállít gombot a leállítani kívánt parkolás mellett!
  3. A sikeres parkolás-leállításról az alkalmazás felületén értesítjük Önt!

Téves büntetés bejelentése alkalmazáson keresztül:

  • Mobiltelefonja menü gombjára nyomva a megjelenő négy lehetőségből válassza a Bírság opciót!
  • A következő oldalon meg kell adni
    • a megbírságolt rendszámot,
    • a bírság kiállításának időpontját,
    • a bírság sorszámát,
    • ellenőr azonosítóját,
    • várost,
    • zónakódot,
    • ezen kívül írhat megjegyzést az esettel kapcsolatban, majd nyomja meg a küldés gombot.
  • A bejelentés után ügyfélszolgálatunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!